Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на инжектори алфа ромео 156 2.0ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на инжектори алфа ромео 156 2.0ТС

    Искам да попитам колегите от форума.Мисля да сменя инжекторите на алфа ромео 156 2.0ТС със инжектори от 3.2ГТА.Въпроса ми е дали те ще паснат без доработки? Благодаря предварително

  • #2
    И чисто от любопитство, за чий ти е това? Без да съм специалист, предполагам няма да стане. Но нека кажат другите.

    Comment


    • #3
      С цел да повиша някое конче на астматика.

      Comment


      • #4
        И как мислиш ще стане? След като ECU-то управялва други инжектори? Искаш да повишиш кончетата, закарай я за чип туниг. Ако това те устройва https://www.digitaltuning.bg/tuning/...156/2.0-155-cv

        Comment


        • #5
          Аз ще я чипирам веднага след това искам просто да знам дали ще паснат без някакви интервенций?

          Comment


          • #6
            Само с гориво не става, трябва и въздух. От къде ще го вземеш тоя въздух? С турбо, с компресор, със сешоар?

            Не се занимавай с глупости, заводските дюзи стигат и за 200 коня. Пък като омалеят само се сменя регулатора на налягането(евентуално и помпата) и проблема е решен.
            Last edited by dhtj; d.m.y г., 15:57.
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Ако се сменят инжекторите с по-пропускливи, няма да се увеличи горивото, защото ECU - то, отчитайки сигнала на ламбда сондата, ще свие инжекторните времена и вероятно ще запише грешка заради адаптивните параметри. Или поне в установен режим.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Добре след като ги сложа мисля да я чипирам,така компютъра няма ли да се настрои да работи оптимално със новите инжектори?

                Comment


                • #9
                  Да, евентуално ще се избегне проблема с адаптацията, но за да постигнеш по-голяма мощност, освен повече гориво трябва и повече въздух. Него никакво чипиране не може да го осигури.

                  Накратко - чипиране на атмосферен двигател не води до нищо осезаемо. Освен до хвърляне на едни пари навятъра.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Както ще работи със старите дюзи, така ще работи и с новите. Нищо няма да спечелиш.

                    Бях пуснал и аз тема преди няколко години да ми обяснят как се засилва твинспарка че имах мерак.

                    Общо взето, за малко пари нещата които можеш да направиш са:

                    Откачане на балансиращите валове 4-5 коня - безплатно
                    Махане на катализатора - 4-5 коня - безплатно
                    Олекотена шайба на коляновия вал - 6-8 коня - 80-100 лева
                    Ремап - 8-12 коня - 200-300-400лв
                    V6 intake mod (пиши в гугъла) - 10 лева, 1-2 коня и малко по-хубав звук.

                    Отделно е хубаво да имаш нов дебитомер(150лв), нова ламбда сонда(100лв), нов въздушен филър(10лв), и хубави нови свещи (иридиеви или платинени ~140лв) с изправни кабели и бобини .
                    И дa сипваш хубав бензин - 98 или 100 октана.

                    Като ги направиш тея неща може и да имаш вече едни реални 160-170 коня и да подаваш биноклите на повечето чипнати дизели. По възможност по-старички и 4 цилиндрови.

                    Като си готов с тва дето ти изброих по-горе, следващата стъпка са спортни разпределителни валове (над 1000 лева) , правен изпускателен колектор, олекотен маховик, 4 отделни дросела и т.н...

                    И е много важно преди да почнеш каквото и да е, мотора ти да е зацепен правилно, вариатора да е изправен и клапата в смукателния колектор да работи.
                    Last edited by dhtj; d.m.y г., 18:29.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Ехеее ти качи 33 коня с 330лв. Направо изби рибата
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment


                      • #12
                        Всичко го има измерено, не си измислям.

                        Ето ти за шайбата примерно - http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          С уговорката, че олекотяването на шайби, маховици, и махане на баланс валове, общо взето подобрява динамиката на мотора но не води до увеличаване на максималната мощност.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Е ти не си погледнал линка.

                            Шайбата освен олекотена е и с намален диаметър. Трябва и малко по-къс ремък за нея.

                            И за баланс валовете също мисля, че не си прав. Ако измислиш как да въртиш 5 килограма желязо с 14 000 оборота в минута, без консумация на енергия, ще ти дадат нобелова награда.

                            Има много динографики в нета и по тая тема. Точно за туинспарк не съм намирал, но за разни хонди, фордове и мицубишита има много. В зависимост от модела, съм виждал резултати между 3 и 16 коня "печалба" при откачане на балансиращите валове.
                            Koйто се интересува, пише в гугъл "balance shaft delete power gains dyno" и чете теми или отваря google images за да гледа графики.
                            Last edited by dhtj; d.m.y г., 19:03.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              И в крайна сметка драги колеги отговор не получих....ще паснат ли тия дюзички?

                              Comment

                              Working...
                              X